Yeni Öğretim Programı Değerlendirmesi

İlköğretim bilişim teknolojileri dersi öğretim programı 1-8. basamak olarak toplam 8 basamak olarak hazırlanmıştır. 2007- 2008 eğitim-öğretim yılında uygulanmaya başlayan bu sistemde üç düzey bulunmaktadır. Bunlar 1-2-3. basamakları kapsayan temel düzey, 4-5. basamakları kapsayan orta düzey ve 6-7-8. basamakları kapsayan ileri düzey’dir. Temel Düzey’de öğrenci sade olarak bilginin farkına varıp ona teknolojiyi kullanarak ulaşmayı öğrenir. Orta Düzey’de bilgilerin değerini anlar, teknolojinin sağladığı yararların farkına varır. Bilgiyi kullanabilecek düzeydedir. İleri Düzey’de de istediği şekilde bilgiye ulaşabilir, yeni ürünler ortaya koyabilir, teknolojiyi kullanarak bilgilerini paylaşabilir. Bu derste her yılsonunda sınıfların durumu ile ilgili bir rapor hazırlanır. Hangi basamakta bulunulduğu ile ilgili bilgiler kayıt altına alınır. Böylece sınıfların ilerleme durumları, performansları ve öğretim programının etkililiği de görülmüş olur. 2007-2008 eğitim- öğretim yılı başında yeni öğretim programı ile ilgili istenen değerlendirmeyi aşağıdaki linke tıklayarak bilgisayaranıza yükleyebilirsiniz.

Boyut:30KB
Format:.doc

YÜKLE

0 yorum: